JeanineinSriLanka.reismee.nl

Laatste daagjes!

Zo! Daar ben ik weer!

Wat een dagen... het zijn de laatste en sorry, maar het gaat nu niet zo snel als de andere weken. Maar ach, ik heb een heerlijk vooruitzicht!

Toch had ik vorige week besloten om nog vooral te gaan genieten en dan ook echt genieten! Met de kinderen, met Kavitha en haar schoonfamilie, met de leerkrachten enzovoorts!

Zaterdag zijn Kavitha en ik weer op stap geweest, een heerlijke dag in Colombo! Eerst hebben we een Nederlands museum bezocht, hoe de Nederlanders hier aanwezig waren, daarna naar de Wilvendaalchurch, wat een Nederlandse kerk was! En het ontbreekt hier niet aan geweldige shoppingmallen, dus hebben we ook nog uitgebreid de tijd genomen om te gaan shoppen! Natuurlijk onder het genot van een hapje (lees:warme wafels met aardbeien) en een drankje. Het dinner hebben we weer genuttigd bij de Cricketclub, een tent met alleen maar overheerlijk eten! Daarna gaan we nog een andere shoppingmall in en sluiten we af met drie zoenen.

Zondag wordt er naar me gezwaaid van voor uit de kerk, en gevraagd om een zegen voor de terugreis en of ik tot zegen mag zijn in Nederland. Enne.. ja hoor! Hij stond er weer, de jongen met de plakwangen ;) Hij vraagt of ik snel weer terug kom, helaas: dat kan ik niet beloven m'n bankrekening is nu echt leeg. Buiten spreek ik nog met Jay, een gozer die mij vorige week opeens een lift gaf naar huis. Natuurlijk dacht ik toen: niet zomaar met vreemde mannen meegaan, maar ik herkende hem opeens aan de tattoos, daarna lekker naar huis en relaxen!

Ook de preek van thuis sprak aan, de zondige vrouw had niks meer over van zichzelf, maar was bij Jezus, de Farizeeer dacht heel veel te hebben... en de boodschap klonk dat de Heere Jezus nog steeds zondaars aan wil nemen!

De laatste schooldagen zijn ook aangebroken, niet zoveel bijzonders te vermelden eigenlijk, vanavond ga ik uit eten met 2 leerkrachten en morgen is mijn laatste dagje op school, want donderdag is er een vrije dag wegens volle maan.

Vrijdagmorgen hoop ik om 07.40 uur te gaan vliegen, ik moet 5 uur (!) van tevoren aanwezig zijn... dat wordt dus heel vroeg, voor jullie is het dan zelfs nog donderdag... dat wordt dus weg van Kavitha, weg van die familie, weg van de kinders, weg van de school, weg van de leraren, weg van de warme zon, weg van ZOA, oftewel: ik laat dit allemaal achter en dat vind ik echt BALEN!

Ik hoop en bid of alles goed mag gaan, dat ik veilig thuis mag komen, bidden jullie mee?

Heel veel liefs,

Jeanine

Reacties

Reacties

Pa

Aan alles komt een eind! Ook aan al deze mooie weken. Geniet deze laatste dagen.
En dan....? Onder de zegen van de Zon een goede thuisreis gewenst.

Marian

Nog even genieten van je laatste dagen.....je hebt een prachtige ervaring in je rugzak!
Goede terugreis gewenst.

ds. G. J. van Aalst

Vanuit je thuisfront, op weg naar huis:

DE HEERE ZEGENE EN BEHOEDE JE!

je ds.v.A.

Petrine

Er is een tijd van komen en van gaan. Gelukkig neem je alle dierbare (en minder dierbare ;-) herinneringen mee naar huis. Wat zul je nog lang nagenieten van al je foto's, filmpjes en al je verhalen die mensen willen horen.
We bidden mee voor een behouden vlucht en behouden aankomst bij je familie. Zij zullen je vast met open armen ontvangen :)

W&M

We wensen je nog fijne dagen daar Jeanine, en daarna een goede vlucht en een behouden thuiskomt! (houd alvast een dik warm vest in je handbagage...!)
Liefs,
Willem, Martha, Geert en Josefine

tante An

We zijn met je meegereisd deze weken,en hebben ervan genoten.Je hebt ons ook een beetje in je hart laten kijken!Dat vonden we fijn! Een hele goede reis toegewenst,en behouden aankomst.Voor het thuisfront: verwen haar maar goed,want ze zal erg moeten omschakelen!!Veel liefs,ome Hans,tante An en Johan, Corne, en Anne-lise.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!