JeanineinSriLanka.reismee.nl

Yes paspoort terug!

Pfoe, na een poos wachten heb ik vandaag mijn paspoort teruggekregen. Als je naar een mooi land wilt, moet je er ook een poosje op wachten voor alles is geregeld.

Nadat de eerste keer de ambassade gesloten was, toen wij aankwamen, ben ik nog een poging gaan wagen. En waarempel, ze wilden me bijna weer terugsturen. Gelukkig kunnen wij, als Nederlandse meiden, best wel eens voor onszelf opkomen. Uiteindelijk was het heel gezellig, we kregen allerlei boekjes kregen mee. Er werden zelfs al contactgegevens uitgewisseld.

Maar... na twee weken had ik mijn paspoort nog helemaal niet terug. Balen natuurlijk, dan maar een belletje doen naar de ambassade, waar mijn visum en paspoort blijven.

Na wat uitleg, werd er beloofd dat het binnen twee weken wel goed zou komen. Nou gelukkig, vandaag heb ik hem ein-de-lijk! Ik weet gelijk weer even hoe het werkt, niet zo stressen, maar gewoon relax afwachten. Dat wordt wat!

Reacties

Reacties

ds. G. J. van Aalst

Jeanine,
Van harte een goede reis onder Gods zegen en geleide!
met vriendelijke groet,
v. A.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!