JeanineinSriLanka.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Ha!

Welkom op mijn reismeeblog.

Van D.V. 7 november tot 14 januari hoop ik in Sri Lanka te zijn. Dit voor mijn afstudeeronderzoek over het (christelijke) onderwijs daar. Hoe is de verhouding tussen de leerkracht en de leerlingen? Hoe is de verhouding met de leerstof? En hoe laten deze christelijke meesters en juffen zien dat ieder kind ertoe doet?

De eerste twee weken word ik vergezeld, daarna zal ik het alleen moeten doen. Natuurlijk zullen er veel contacten ontstaan, waar ik enorm naar uitzie, dus zo alleen zal dit niet zijn.

Maar het is vooral belangrijk om biddend dit te zingen:

De HEERzalusteedsgadeslaan,
OpdatHijin gevaar,
Uwzielvoorrampbewaar';
DeHEER,'t zijg' inof uitmoogtgaan,
Enwaarg' uheenmoogtspoeden,
Zaleeuwigu behoeden.

Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuweverhalenenfoto'svinden, en viade kaartweet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je inhet profiel.

Ik zou het leuk vinden als je zo af en toe een berichtje achterlaat!

Groetjes Jeanine

Ps... Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Reacties

Reacties

Papaatje

Wordt serieus!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!